trešdiena, 2011. gada 9. marts

Kā es internetā izklaidējos un iedvesmojos

Ir cilvēki, kuri savu dzīvi nevar iedomāties bez TV, un kuri tādi, kuri bez datora. Es piederu pie pēdējiem. Un lai gan visa darba diena paiet pie datora, vakarā atpūtai atkal mēdzu sēsties pie tā.
Ko es tur daru?
Nesteidzīgi izlasu portālos jaunākās ziņas, izpētu jaunumus čupiņā sociālo tīkli un kopienu. Un ja vēl paliek laiks, tad pievēršos kādam no šiem resursiem:

TED talk (idejas, ko vērts izplatīt): tie ir video (angļu valodā), kuros kāds runātājs stāsta par sabiedrībai nozīmīgām un/vai interesantām lietām. Tas viss sākās 1984.gadā (tajā pašā, kad es piedzimu) kā konference, kas saved kopā trīs nozares: tehnoloģijas, izklaidi un dizainu. Kopš tā laika gan jomas, gan TED izpausmes ir mainījušās. Starp citu, tā runā, ka maijā TED būšot arī Rīgā.
Piemēram variet noskatīties (man aktuālu tēmu :D) darba un privātās dzīves balansēšana.

TED īsāka, krietni vienkāršāka un latviska versija - raidījuma Viss notiek mājas lapa - var noskatīties raidījumus un lasīt saistītu informāciju. Piemēram, uzzināt, ko Renārs Kaupers domā par visumu un radošumu. Šeit gan neviens neklāsta idejas, bet gan vēro notiekošo.
Ja esam visa ģimene pie datora, tad mēdzam skatīties aktuālo raidījumu - Mājokļa jautājums. Un ceram, ka remonts kādreiz beigsies :)
Reizēm izvēlamies noskatīties kādu Baltijas valstīs tapušu īsfilmu.

Kamēr nodarbojos ar rokdarbiem, klausos kādu podkāstu. Esmu iecienījusi, piemēram, Garrett`s Games and Geekiness. Tas ir podkāsts par galda spēlēm (angļu valodā).
Vai arī klausos mūziku steremood.com vai mixcloud.com.

Ceru, ka kādam bija kāds labs atklājums :) priecāšos, ja arī Tu padalīsies ar vietām, kas ietilpst Tavā interneta sirojumu maršrutā!

4 komentāri:

RitaGri teica...

Internets arī man ir kļuvis par nozīmīgu laika kavēkli un iedvesmas avotu. Tikai pamaz laika šiem klejojumiem un problēmas ar datoru, tāpēc priecājos, ja sanāk laiks ierastajam maršrutam. Vienmēr priecājos par tavām atrastajām idejām un norādēm uz tām!

Elīna teica...

Prieks, ka noder :)

Daiga teica...

Es arī esmu datortārps. Lielāko dienas daļu pavadu pie tā. Gan pastrādājot, gan visu ko meklējot, salīdzinot un lasot.
Šobrīd esmu nopietni aizrāvusies ar savu senču izpēti - veidoju dzimtas koku. Tad nu paiet stundu stundas lasot netā baznīcu grāmatas, kritušo un izsūtīto sarakstus un tamlīdzīgas it kā garlaicīgas lietas, bet ar asumiņu, jo iekšā sēž doma... a ja nu, tūlīt, tūlīt atradīšu kādu savējo. :)
Vēl lasu ziņas un apciemoju sociālos portālus.
Un - šobrīd domāju, meklēju, salīdzinu dažnedažādas skolas somas, rakstāmgaldus un citus niekus manai topošajai pirmklasniecei. Un tas ir process, kas man ļoti patīk. :)

Elīna teica...

Jā, dzimtas ciltskokam manu daudzo darbu plānā arī ir vieta. tik nezinu, kad līdz tam praktiski tikšu.mums gan ir diezgan izpētīts un es patreiz domāju vairāk par fiksēšanu no mana skolas laika zīmējuma, kas ir svaigākais