svētdiena, 2011. gada 27. marts

Paldies par iedvesmu un prieks, ka citiem prieks lasīt :)

Nedēļa paskrēja tik strauji, ka (kārtējo reizi) nepaguvu te ierakstīt plānoto. Bet brīvdienās gan jūtos ne "savā ādā", ja neesmu jaunos blogu ierakstus izlasījusi un "Svētdienas avīzi" apkopojusi.
Nedēļas sākumā no Lenvy darbojas saņēmu šādu atzinību:
Bet kamēr grasījos par to rakstīt, no Unicorn (blogs "Krustiņatkarība un ne tikai...") saņēmu šādu virtuālo dāvanu:


Abas dāvaniņas saņemu ar vienādiem noteikumiem:
1. Saņemot balviņu - pateikties par to!
2. Savā blogā ielikt saiti uz blogu, no kura saņēmāt balviņu.
3. Savā blogā ielikt balvu!
4. Izvēlēties piecus rokdarbu blogus, kuriem tālāk nodosiet šo balvu.
5. Pievienot saites uz šiem blogiem.
6. Izvēlētajiem pieciem balvas ieguvējiem ar komentāriem nodot ziņu par balvas piešķiršanu.

Bet es no tiem cilvēkiem, kas uzskata, ka tālāknodošanai, lai paliek katra paša pārziņā, jo uzskatu, ka lietas ir jādara "no sirds" nevis pienākuma pēc.
Katrā ziņā varu publiski atzīties, ka blogus lasu regulāri un tie mani iedvesmo gan uz praktiskām lietām, gan iedvesmo pozitīvam skatījumam uz dzīvi. Jo katrā blogā un ierakstā ir kaut kas skaists un dzīves skaistumu apliecinošs.
Mans blogu menedžeris saka, ka es sekoju gandrīz 100 blogiem + vēl tie, kas neatrodas blogger (blogspot) platformā. Ja jau viņi ir pievienoti, manam lasāmo lietu parakstam, jau tas vien nozīmē, ka man viņi ļoti patīk un iedvesmo. 
Bet diemžēl secināju vēl vienu lietu - daudzi blogi ir reti rakstoši. Bet man noteikti patīk, ja blogā nu vismaz divreiz mēnesī kaut kas parādās, pat ja šķiet, ka tas nav nekas īpašs. Un man patīk, ja ir gan bildes, gan stāsts, gan pamācības, kā kaut ko darīt.
Jā, bet paldies par iedvesmu es gribu pateikt neatkarīgi no tā vai esmu ko saņēmusi vai nē. Tā nu izejot cauri lasāmo blogu sarakstam un cītīgi izvērtējot, šīs dāvanas nododu tālāk šādiem blogiem:

Iedvesmas pilnu un ražīgu nedēļu jums, man un visiem citiem ar'!


3 komentāri:

Photographer Eva Sica teica...

Paldies, Elīna!

Anna teica...

Vai, paldies, Elīna! Šeit gan negaidīju tādu ierakstu sastapt :D:D:D
Bet, nenoliedzmi, tas silda sirdi...

Una teica...

Paldies, Elīna, par pārsteigumu! Kā jau Anna saka - tas silda sirdi!