trešdiena, 2011. gada 13. aprīlis

Iedvesma pavasari gaidot...

Lai arī nupat nupat ir sajūta, ka Mr. Pavasaris ir klāt, esmu novērojusi, ka dienās/stundās bez saules cilvēkiem "sašļūk" noskaņojums. Tad nu atcerējos Unes - Pages alive akciju "Iedvesmo" un izlēmu arī jums parādīt, kas iedvesmo mani.


Pirmkārt jau mani iedvesmo karstasanīga dienvidnieku mūzika

Otra lieta, 5 minūšu pauze (it īpaši saspringtās dienās) mierīgai kafijas vai karstās šokolādes iemalkošanai;
3. dēlēns un viņa nedarbi :) piemēram, aptuveni pirms gada uz mani raudzījās šāda seja ar šokolādes masku


Ceturtkārt – bildes no ceļojumiem, kāzām un vienkārši mirkļiem, kad esmu jutusies laimīga
5. Skaistas lietas, skaists dizains;
6. Pastaiga pa pilsētu;
7. Tikšanās ar pārāk ilgi nesatiktu draugu (vai vismaz telefona zvans);
8. Ūdensprocedūras;
9. Grāmatu lasīšana;
10. Vakars ar labiem draugiem spēlējot kādu labu galda spēli!

Un, kas iedvesmo/iepriecina Tevi?

Aizsūti savu mīļāko, iedvesmojošāko, skaistāko, iepriecinošāko lietu sarakstu uz pagesalive@inbox.lv, pievieno ilustrāciju, un Une to publicēs savā blogā!

Iedvesmosim viens otru, lai mums visiem kopā vieglāk, gaišāk un priecīgāk sagaidīt pavasari!

Nav komentāru: