ceturtdiena, 2011. gada 3. novembris

Rudens gardums: dārzeņu sautējums

Viens no iemesliem, kāpēc man patīk rudens, ir ražas laiks - tas nu ir viens mirklis, kad ir gana plaša dažādu svaigu dārzeņu izvēle. Un var taisīt dārzeņu sacepumus.Savu mīļāko recepti neatklāšu, jo tā ir nemitīgi mainīga - atkarībā no garastāvokļa un piedāvājuma. Lai sautējums man garšotu, tam jābūt no kādām 5 sastāvdaļām, vienai no tām jābūt gaļai vai kam citam sātīgam - pupiņām, sēnēm, kaut vai cīsiņiem.
Pagājušajā nedēļas nogalē dikti gardi man sanāca šāds sautējums:
  • šķērēti kāposti
  • burkāni ripiņās
  • konservētās pupiņas ar visu šķidrumu
  • šampinjoni
  • nedaudz dzērvenes.
Tam visam pa virsu nedaudz sāls un eļļas, pāri foliju un krāsnī iekšā. Ņemu ārā, kad istaba smaržo un redzu, ka šķidrums traukā jau vārās.

Un kā, Tev, mans lasītāj/a? Garšo sautējumi? Ja jā - kam viņos noteikti ir jābūt?

3 komentāri:

padurvjuspraugu teica...

Mmmm, kur gardi izskatās. Man kā reiz šovakar vakariņas sautējums paredzēts.
Manas mīļākās sastāvdaļas - malta gaļa, kons. pupiņas, burkāni, ja ir var tomātu, ja ir gailenes (mmm tik gardi), sīpols, ķiploks. Es lieku arī kartupeļus un vēl to kas ir mājās un der sautējumam. Kāpostus es parasti neizvēlos.

RitaGri teica...

Sautējumi man arī garšo, gan pavisam vienkārši katliņā sautēti(kartupelītis, burkāniņš, kāpostinš). Cepeškrāsni gan sautējumus neesmu gatavojusi, vairāk jau kā sacepumus.
Tava recepte šķiet garda.

Elīna teica...

Re kādas mums dažādas gaumes un tehnikas. Maltā gaļa gan man pēdējā laikā tikai frikadelēs un kotletēs prasās, un sīpolus, ķiplokus vispār nelietoju :D katliņā sautējums arī ir gards. Mums mājās pašlaik katliņa opcija nav pieejama, bet tā arī dikti gardi sanāk - garša gan nedaudz savādāka.