pirmdiena, 2012. gada 19. novembris

Rotu vai šujamlietu kaste Agnesei

Šopavasar pirmo reizi nolēmu piedalīties projektā, kas saucas Pārsteiguma robins. Ja nosaukums neko nepastāsta, tad vienkārši sakot tas notiek tā: piesakās izšuvējas, kas grib piedalīties, notiek izloze, kurā uzzini savu apdāvināmo, kam līdz rudenim sagatavo kādu īpašu dāvanu, rudenī notiek dāvanu nodošana.
Piesakoties es visvairāk satraucos par to, ja dāvana būs jāgatavo nepazīstamai un klusai izšuvējai. Man paveicās - tika Agnese no bloga Punktiņš, punktiņš, komatiņš/Mirkļi sev, kuras gaume bija salīdzinoši nojaušama. Un pa vidam paveicās arī ar viņu iepazīties. Atlika tikai izdomāt, ko izšūt un kā šo darbu noformēt. Par izšujamo motīvu diezgan ātri nolēmu, ka pieturēšos pie viņas iecienītajiem ziediem. Par noformējumu gan ilgi galvu lauzīju un staigāju pa veikaliem, jo skaidrs bija, ka šūt kopā neesmu gatava un gleznu šoreiz arī nevēlos taisīt. 
Beigu beigās paliku pie rotu vai šujamlietu vai cita pielietojuma kastes un acālijas zieda motīva.



3 komentāri:

Agnese teica...

Paldies tev lielumlielais velreiz! man ljoti patik, un kaste sak jau iedzivoties mana rokdarbu valstibaa:)

Elīnas brīvlaiks teica...

man prieks, ka tā :)
man tas PRR tāds puķains sanāca, un šķiet pēc Ziemassvētkiem vai ziemas vēl ķeršos klāt kādam ziedu motīvam

RitaGri teica...

Skaists ziedu noformējums kastītei.