otrdiena, 2013. gada 29. janvāris

Iekritusi vēsturē un atradusi visrelaksējošāko dziesmu

Tepat vien esmu un neesmu pazudusi :) vienkārši esmu iekritusi Coursera mūsdienu pasaules vēstures kursā. Un paralēli ļoti atbilstošā grāmatā, ko atradu zem Ziemassvētku eglītes - par to, kāpēc mūsdienās pasaules notikumus lielākoties diktē Rietumvalstis.
Ja vēl nezini, kas ir Coursera, noteikti iesaku izpētīt - tā ir iespēja internetā bez maksas, sev ērtā laikā apgūt dažnedažādus kursus, kurus vada augstu novērtētu augstskolu pasniedzēji, bet studē tūkstošiem dažādu cilvēku no visas pasaules. Mācību valoda ir angļu. Varbūt arī Tu klausies kādu kursu un vari ieteikt?
Bet šodien uzgāju tādu interesantu lietu, kā visrelaksējošāko dziesmu. Radīta sadarbībā ar Britu Skaņu terapijas akadēmiju. Pieejama līdz ar sīkāku aprakstu šeit.
Kaut kas tajā mūzikā ir, bet, vai visrelaksējošākā?

3 komentāri:

Jūlija teica...

Nu nez, man tā dziesma nemaz nelikās relaksējoša... diezgan kaitinoša :D

Elīnas brīvlaiks teica...

nu re, Jūlija, būs jātaisa latviešu aptauja par relaksējošāko dziesmu :) pati biju pietiekami miegaina, lai vēl nesaprastu, būs vēlreiz jāpatestē vakarpusē. bet, ja man prasītu nosaukt, tad laikam "Saule, Pērkons, Daugava" es būtu likusi pie nomierinošajām un spēku dodošajām dziesmām

Sigita Bērziņa teica...

Mana relaksējošākā dziesma ir http://www.youtube.com/watch?v=aeYTBvanFmE