trešdiena, 2013. gada 2. janvāris

Jauns gads, jaunas apņemšanās un plāni

Laimīgu Jauno gadu!
Nē, patiesībā laikam vairāk vēlos vēlēt veselību, saticību ģimenē un gribasspēku, jo tad jau pa lielam viss būs labi. Visu būs iespēja pašiem panākt un sasniegt.
Pie aizejošā un atnākošā gada pakavējoties, tiem, kas vēl nav redzējuši, iesaku noskatīties Manu runu, kas radās no Ivara Svilāna uzrakstītās Jaungada uzrunas, ko viņš gribētu dzirdēt pa TV. No rīta runa tika nopublicēta feisbukā, bet jau vakarā līdzpilsoņi bija nofilmējuši savas runas daļas un viss bija samontēts kopā. To arī vēlu mums kā tautai - būt aktīviem un vienmēr nedomāt, kāds man pašam no tā būs labums.
Bet man pašai ir internetā noskatīta apņemšanās pierakstīt labās lietas, kas ar mani notiek, lai gada beigās var apsēsties un atvērt burku un izlasīt un atcerēties visus jaukos notikumus.
Pirmā lieta jau ierakstīta!

6 komentāri:

eniine teica...

Kolosāla doma par to burku ar labajiem notikumiem! Jānošpiko! Paldies!

Elīnas brīvlaiks teica...

Droši :) lai ļoti pilna burciņa!

Anonīms teica...

es ar šo ideju noskatīju pinterestā.. un domāju arī sev uz plaukta sarindot šadas prieka, laimes un labo sajūtu burkas :))

Laimīgu jauno gadu!

Anonīms teica...

ups.. es nerakstīju kā anonīms :( bet..... nezinu kāpēc tā sanāk...

Sandra no Manas p
asaules ;)

Anonīms teica...

hmm.. ierakstītie komentāri pat pazūd... :(

Elīnas brīvlaiks teica...

Tā nu gan ir mistika, Sandra, ar Taviem komentāriem - man uz e-pastu atnāca, bet te tomēr nav. Es noskatīju kādā blogā, ar pinterestu joprojām neesmu iemācījusies sadraudzēties, kaut kas man tur nepatīk, palieku uzticīga savam stumbleupon. Laimīgu Tev Jauno gadu!