pirmdiena, 2013. gada 21. janvāris

Sals un Anna Kareņina

Neesmu liela kino, īpaši mūsdienu, fane, bet pagājušā nedēļas nogale man tā arī pagāja Annas Kareņinas noskaņās. Filma skaista un ar interesantu scenogrāfiju. Un protams arī skumja un pārdomas raisoša. Iesaku noskatīties! Un pati apņemos izlasīt šo Tolstoja darbu.

5 komentāri:

Agnese teica...

Elīn, es izdarīju otrādi - no sākuma izlasīju grāmatu un tad gāju uz kino. un piedzīvoju milzīgu vilšanos. protams - filma uzņemta krāšņa bez gala. bet tā filma - tā nebija karēņina.

Sarkanā Biete teica...

Ā, vēl viens Toma Stoparda scenārija darbs. Noteikti laba, būs jānoskatās. Lai filma būtu pilnvērtīgs grāmatas atspoguļojums, es jau vairs sen neceru. Manuprāt, jau pati vēlme šo darbu izlasīt pēc filmas noskatīšanās ir pierādījusi, ka viss notiek - kino papildina literatūru,vai vismaz aicina to lasīt. Bravo Tomam Stopardam, es saku:) Arī Parade's End viņam izdevās smuki iestūķēt TV ekrānos, un pamudināja mani šo darbu izlasīt.

Elīnas brīvlaiks teica...

Agnese - esmu dzirdējusi tādu teoriju, ka, ja vispirms lasīta grāmata, tad filma nepatiks. Man pagaidām tā arī ir bijis. Un bišķīt arī radās sajūta par trūkstošu informāciju filmā un vēlmi lasīt grāmatu. Jā, un lai arī neesmu filmu fane, piekrītu SB, ka labi, ka filma ir un kādu pamudina izlasīt oriģināldarbu vai vismaz rada nedaudz plašāku sižeta redzējumu kā grāmatas konspektu vienā rindkopā

Ilze teica...

Man tiaki baile, ka ja vispirms skatās ekranizāciju, bet tad lasa pašu rimānu, tad 1) var būt vilšanās, 2) Anna neglābjami tiks asociēta tikai ar K. Neitliju, kam tā galīgi nevajadzētu būt.

Elīnas brīvlaiks teica...

Ilze, nu to redzēsim, kādas būs manas domas pēc grāmatas izlasīšanas (kaut kad šogad ceru pieķerties). Bet Kareņina gan man laikam ar kādu citu vizuālo tēļu asociējas - pati nezinu, vai uz kādas grāmatas vāka redzēto vai kur citur