trešdiena, 2014. gada 30. aprīlis

~ 11km Biķernieku pusmaratona ietvaros

Karstajā svētdienā notika mana atgriešanās Biķernieku trasē.  Nebiju tur bijusi un skrējusi gadus 20. Bērnībā skrēju kopā ar mammu un viņa atceras, ka pēc pirmā apļa centusies mani pierunāt otru neskriet, bet es esot gribējusi :)
Gadžeti nesaslēdzās, tāpēc katra kilometra laiki paliek miglā tīti, bet (pēc oficiālajiem rezultātiem) pirmais sacensību aplis esot veikts tieši 30 minūtēs un visas distances rezultāts: 0:58:46. Pēc mana pulksteņa gan sanāca 0:58:06 un spriežot pēc citu endomondo - distance bija 10.5. nevis 11.
Diena bija ļoti karsta, dzēru visos punktos un pirms distances, bet tik un tā šķiet par maz. Pirmo apli tāpēc tā uzmanīgāk skrēju, bet otrajā, sevišķi, kad sāka apdzīt par apli sacensību līderi, skrēju ātrāk.
Kā teica mans tētis: ja šitik silts ir aprīļa beigās, kas būs 18.maijā?! Bet tad par laimi starts 8.30, nevis 12.00 :)
Foto no finiša.

Ieskats manā skrējienā

Nav komentāru: