svētdiena, 2014. gada 24. augusts

Plāksnītes nagu lakas noņemšanai

Pēc ilgstošas skaistumblogu lasīšanas beidzot arī mans pirmais ieraksts šajā jomā. Hmm.. Nez pastāvīgajām lasītājiem/lasītājiem būs interesanti?
Kas tad man radīja tik lielu atklājuma sajūtu, lai taptu šis ieraksts? Jauns līzeklis nagu lakas noņemšanai. Varbūt ir vēl kas interesants šajā jomā, bet man šī jau ir sensācija. Lai arī Isana nav brends, kam es baigi uzticētos, pēc kolēģes labajiem vārdiem, paņēmu arī sev pamēģināšanai vates plāksnītes kosmētikas noņemšanai. Bez acetona, ar patīkamu smaržu, eļļainas konsistences. Ja nagu lakas tonis nav pārāk lecīgs un tā nav biezā slānī, var pat mēģināt noņemt nagu laku abām rokām ar 1 plāksnīti. Jiftīgākiem esmu lietojusi 3 plāksnītes. Ērts iepakojums līdzņemšanai.
Iepakojumā - 30 gab. Pirkts Drogās. Cena šķiet bija zem 2 eiro, bet varu sameloties.

Nav komentāru: