pirmdiena, 2014. gada 24. novembris

Maziņš izšuvums un liela sajūta par atbalstošu tīklu

Man mēdz teikt, ka man nu gan veicas. Tā arī vasarā man veicās un es tiku pie foršas blogdāvanas no bloga "manas neatkārtojamās dzīves piezīmes …"

Gardā šokolāde noēsta (paldies par jaunu garšu atklāšanu), galdautiņš pilda savu funkciju un kartiņa sargā mūsu ģimeni pie mājokļa durvīm. Un beidzot arī izšuvums ir tapis. Tāds knipucītis, ko viegli paņemt līdzi somā, bet tik un tā lēni man gāja/reti tiku līdz šūšanai. Lielais paldies Agita par mazo komplektiņu, kas man ļāva nenolikt pavisam malā adatas un diegus.
Nosaukumā vēl minēju - atbalstošo tīklu. Tik tiešām varu teikt, ka jūtos tā, ka viss notiek tā, kā tam jānotiek. Un ka dauz pozitīvu enerģiju no pasaules saņemu. Paldies par to visiem!

Gatavs ir, Bet kas taps - vēl domāju :)

1 komentārs:

agiistar teica...

tagad tik atradu Tavu šuvumu.... Jauki, ka izšuvi :) Rosīgu un veselīgu jauno 2015.gadu!