piektdiena, 2015. gada 17. jūlijs

Skrējiens pa Jelgavu naktī

Kā jau minēju savā Vasaras bucket list*, šīs vasaras plānos ietilpa pirmo reizi skriet sacensībās naktī - Jelgavas pusmaratona ietvaros.

Tā kā pašlaik skrienu neregulāri un to par trennēšanos nevar saukt, tad arī nekādus mērķus šiem 10.5 km nebiju izvirzījusi.
Ieradāmies ļoti laicīgi, bērnu skrējiens gan tāds laikietilpīgs - lielajiem ilgi jāgaida savs starts. Toties prieks, ka abi ļoti labi skrēja :)
Kamēr tiekam wc pēc putu ballītes, pienācis pēdējais laiks doties uz startu. Ar pirmo piegājienu aizmirstu tādu nieku kā numuru :) aizejot secinu, ka attiecīgais starta koridors jau pilns un iekšā īsti netieku. Uzrunas un skrējiens sākas. Pirmais punkts ar dzīvo mūziku ļoti patika. Pārējos gan man nesakrita muzikālā gaume. Pati trase ļoti līdzena - kā jau Zemgalei pienākas. Un komplektā ar skriešanu vakarā, kad saule necepina, šīs sacensības varētu būt labas tiem, kas grib tikt pie jauna personiskā rekorda :) Trase pietiekami tukša, tikai nabaga pilnās distances ātrskrējējiem gan jārēķinās ar lēno skrējēju apdzīšanu. Skriet pusīti - nezinu gan, vai es Jelgavā saņemtos dēļ tiem 4 apļiem uz riņķi, man pietika jau ar 2.
Rezultātā 10 km paguvu noskriet nedaudz zem stundas, tā ka esmu apmierināta ar paveikto.

Bildes nevienas nav, jo ar selfijiem neesmu aizrāvusies, bet laikam jāsāk - lai paliek arī bildes atmiņām :) Bet paldies organizatoriem par iespēju tikt pie personīgā video :)

2 komentāri:

Līdaciņa teica...

Es pēc daudziem gadiem no brīvas gribas esmu sākusi skriet (padomijas fizkultūras stundas bija radījušas traumu uz gadiem 20) un pirmo reizi piedalījos sacensībās - Jelgavas nakts pusmaratonā - 5 km. Man skrējiens ļoti patika, trase bija līdzena un šajā ziņā bija viegli, jo parasti skrienu pa meža ceļu augšā un lejā. Izrādās man nepatīk skriet ar mūziku, tas izjauc manu ritmu - labāk klausīties putnu balsis :) toties "pavilkos" līdzi masas tempam un kaut vai nedaudz, tomēr ir personiskais rekords (iespējams, rezultāts būtu vēl labāks, ja vien starta vieta nebūtu pie beigu gala). Esmu ļoti apmierināta, jo mans mērķis bija vienkārši izturēt un noskriet, bet izrādijās, ka es pat nebiju pēdējā savā vecuma grupā! Lielisks stimuls turpināt skriet.

Elīnas brīvlaiks teica...

Līdaciņ, man prieks dzirdēt :) skriešana ir viena no labākajām lietām, kas dzīvē var notikt, it īpaši, ja skrien savā tempā un cīnās ar sevi, nevis citiem
Es pārmaiņai biju aizgājusi uz grupu nodarbībām (batutu fitnesu) un pārliecinājos vēlreiz, cik ļoti forša ir skriešana