svētdiena, 2016. gada 21. februāris

Izšūta Ziemassvētku zeķe

Beidzot pavisam, pavisam finišējis ir mans 4 gadus ilgais projekts - Ziemassvētku zeķe Jēkabam. Kāpēc tik ilgi? Citi mazdarbiņi, citas aktivitātes manā dzīvē, mazi bērni, kuri arī grib iesaistīties šūšanā u.tml. Un galu galā - izšūšana nav ātra padarīšana :) Bet beidzot gada nogalē pabaeidzu!
Bekstiču šūšana, mazgāšana, un tad jau nodevu gādīgajās šuvējas rokās, vēlreiz liels paldies! Un izrādās - noformēšanai ir piejams praktiski tāds audums, kā dēls izsapņojis. Tas nekas, ka es izvēlētos citu, ļauju izvēlētties, jo savu zeķi viņš tik tiešām gaidīja. Jo mazajam brālim jau bija sava īpašā.
Un, ja dziesmā dzied "each day is Valentine's day", tad kāpēc lai mīlestības dienā neatgrieztos Ziemassvētku noskaņās...

Zeķes dizains: Dimensions "Snowman Snapshots"
Šūts no komplekta ar oriģinālajiem diegiem, mainījām vien dizainā paredzēto karināmo pret noformējuma audumu.

4 komentāri:

Arta teica...

Ļoti skaisti! :)

Aggie Agy teica...

WoW, pa skaisto.. un vispār, ja man būt būtu trešais dēls, arī viņu sauktu Kalvis

Sixspārne teica...

Skaista Ziemassvētku zeķe! Apbrīnas vērta, jo es uz tādu droši vien nesaņemtos. :)

agiistar teica...

Jēkabs noteikti ir ļoti lepns! Skaista zeķe. Un es zinu cik laimīga un atvieglota Tu tagad jūties ;)