otrdiena, 2015. gada 8. septembris

Čia sēklu pudiņš

Jāatzīst, ka ar brokastīm esmu uz jūs, bet pēdējā laikā esmu atradusi savu brokastu formulu - ātri pagatavojams čia pudiņš. Iepriekšējā vakarā samaisu sastāvdaļas, pēc stundas vēl apmaisu un ļauju pa nakti ievilkties.

Oriģinālās receptes proporcijas (manuprāt sanāk 2 porcijas):

1/3 glāze čia sēklas
1 1/2 glāzes piena
2 ēdamkarotes kļavu sīrupa (man gan labāk patīk aizstāt ar medu)
1/2 tējkarote vaniļas ekstrakta

Ēd vēsu, klāt var pievienot augļus vai riekstus.

4 komentāri:

Arta teica...

nav ne jausmas kā čia sēklas garšo, bet varbūt jāpamēģina. :)

Elīnas brīvlaiks teica...

Arta, kamēr neizmēģināsi - nezināsi :) es vēl pie mannā putras mēdzu likt klāt

Sarkanā Biete teica...

Klau, kā Tu panāc, ka sēklas nepaliek tādas kā glumas, kad izmērcē? Cept es čia sēklas cepu dažādās maizēs,bet ar briedināšanu man kaut kā nesanāk. Varbūt man sēklas kaut kādas nepareizas?:)

Elīnas brīvlaiks teica...

Sarkanā Biete, es neko ar tām sēklām nedaru :) tādas sasūkušās un paglumas varbūt ir, bet mani tas netraucē