svētdiena, 2014. gada 5. janvāris

Svētdienas avīzes vietā 101

Sveiciens 2014.gadā!

Smuks cipars, cerams būs arī smuks gads :)

Kamēr vēl visi pieklusuši pēc Ziemassvētku un Jaungada svinībām, es atkal meklēju iedvesmu:

> Jaunā gada apņemšanās idejas
< idejas liekas šokolādes izlietošanai
> eglīšu rotājumu izstāde
< idejas paštaisītām rotaļlietām
> 8 rotaļlietas, ko pagatavot no mājās esošajām lietām
< kāpšanas siena bērnu istabā
> kā uztaisīt rotaļu ēdienu no filca
< trīsstūri bērnistabas dizainā
> galdauti - spēļu mājas
< grīdas gultas
> Mandarīns - pārveidojamu sēžamo pufu komplekts
< 90gadnieka 45 padomi dzīvei

Skaistu janvāri!


4 komentāri:

agiistar teica...

tiešām skaists avīzes numurs un ziņas arī ļoti aizraujošas gan par interjēriem, gan rotaļlietām - šūtām un citādi veidotām, gan par labākas un laimīgākas dzīves veidošanu :) Lai Tev veiksmīgs šis gads, Elīna!

Elīnas brīvlaiks teica...

Tev arī, Agii, skaistu šo gadu!

RitaGri teica...

Man ļoti patika piena paku mājiņas! Un par grīdas gultām, izbaudīju to prieku svētku dienās, kad mājās bija daudz viesu, un mana mugura bija tikai priecīga.
Un ko tu esi apņēmusies?
Es - neko neapņemties, bet darīt, pamazām, bet izdodas.
Lai aizraujošs jaunais gads!

Elīnas brīvlaiks teica...

Rita, man arī patīk gulēšana uz grīdas muguras atslogošanas dēļ. Un maniem bērniem pēc redeļgultiņas nākamā ir gulēšana uz matrača uz grīdas - ar saknēm Montesori pedagoģijā un iespējā bērnam būt neatkarīgākam. Un ir tik jauki, ka naktī viņš nevis bļauj, bet attipina pie manis, kad ir pamodies :)
Apņemšanās tā kārtīgi nav man formulētas, ir pāris praktiski plāni, ir vēlme piebremzēt un vairāk izbaudīt dzīvi, un gada sākumā mana uzmanība tiks jaunajai darba vietai :) es gan neesmu no tiem cilvēkiem, kas strikti sastāda un pieturas plāniem. Un no pagājušā gada plāniem arī krietni sanāca novirzīties, bet izdarīju foršas lietas, ko nebiju plānojusi - tiku pie "tiesībām" un atsvaidzinu angļu valodu kursos
Veiksmīgu un skaistu Jauno gadu, Rita!