svētdiena, 2012. gada 16. septembris

Svētdienas avīzes vietā 83

Sveiciens svētdienā!
Šonedēļ secināju, ka līdz ar septembri tik tiešām iestājas rudens, tāda sajūta, ka pēkšņi vakaros satumst krietni agrāk. Un no rīta izrādās ir arī kārtīgs dzestrumiņš. Jauns gadalaiks, jaunas aktualitātes.
< koncertcikls "Nāc, ieklausies orķestrī "Rīga" " 
gleznošana bez otām
< ķīmijas krītiņi
> 15 noderīgas virtuves lietas
< jauna dzīve kāpnēm
> klaviatūra no koka
< laimīgu pāru 10 paradumi
Uz drīzu tikšanos!

2 komentāri:

Sarkanā Biete teica...

Mani uzrunāja tā divsnīpju tējkanniņa:) Spageti dozētājs jau man ir, tikai nedaudz primitīvāks.

Elīnas brīvlaiks teica...

ērts tas dozētājs? un pareizi dozē? :) es pirmo reizi tādu redzēju, bet re, ka citi lieto. man vispār sen bija doma uzrakstīt par lietām, kas man ļoti atvieglo sadzīvi virtuvē un ne tikai, domāju, ka daudzām blogotājām ir kādas interesantas uzpariktes :)