ceturtdiena, 2012. gada 27. septembris

Trakākais, ko esmu izdarījusi

Kad kādreiz sanāk atklāt, kā esmu mainījusi matu krāsas un kā nodzinu matus, ļoti bieži otrs cilvēks saka "Trakā!". Uz ko es parasti nodomāju un nosaku, ka tur jau nekā traka nav - mati ataugs. Arī lēciens ar gumiju virs Gaujas man nekas baigi traks neliekas. BET lieta, ko esmu darījusi un kas man liekas traka, ir viena ūdens atrakcija. Bumerangs Tenerifes ūdensparkā Aqualand
Atrakcija izskatās kā milzīga izmēra bumerangs, kam abi gali pavērsti pret debesīm. Kad uzkāpts pa augstām kāpnēm, atliek vien laisties pie stāvo slīpumu lejā. Un ar inerces spēku braukt augšā otrā bumeranga galā. Un atkal ar lielu ātrumu šļūkt lejā :) un tā pāris reizes. Nu tas tiešām bija traki!
Izskatās aptuveni šādi

Bet ja godīgi, labprāt vēlreiz izbaudītu šo atrakciju. Un, apceļojot Franciju, Spāniju un Portugāli, iesaku iekļaut sava ceļojuma maršrutā šos āra ūdensparkus.


Nav komentāru: