pirmdiena, 2013. gada 20. maijs

Grāmata: E L James Brīvība piecdesmit nokrāsās

Caur jūras aļģu saulessarga spraugām man paveras skats uz neticami, vasarīgi zilām Vidusjūras debesīm, un es apmierināta nopūšos. Kristjens ir izstiepies uz pludmales krēsla man blakus. Mans vīrs - mans pievilcīgais, seksīgais vīrs, ģērbies tikai džinsa šortos - lasa grāmatu par iespējamo Rietumu pasaules banku sabrukumu. Esmu dzirdējusi, ka tā ir aizraujoša lasāmviela. Nekad vēl neesmu redzējusi viņu tik nekustīgu. Viņš vairāk līdzinās studentam nekā cilvēkam, kurš vada vienu no lielākajiem uzņēmumiem Amerikā.
...
Sojers piestāj pie ieliņas, kas ved uz "Zigzagu", un Preskota atver man durvis. Es izkāpju, un Keita man seko. Mēs sadodamies rokās un dodamies uz bāru. Preskota mums seko, bet viņas sejā jaušama nepatika. Dieva dēļ, mēs taču vēlamies tikai iedzert! Sojers brauc tālāk, meklēdams stāvvietu.
...
Jā, es viņu vēlos, kaut gan apzinos, ka tā nav laba doma. Tagad man nāksies gaidīt...atkal.
***
Pirmajās 200 lapās notikumi tā vilkās, ka vairākas reizes apsvēru, vai turpināt lasīt. Bet, kā tad nelasīsi, ja pirmās 2 triloģijas daļas jau izlasītas?!
Rezumē: labs mārketings :) bet - vai pēc 20 gadiem šīs grāmatas lasīs?


Nav komentāru: