sestdiena, 2011. gada 22. janvāris

Svētdienas avīzes vietā 6


Sveicieni jaunā svētdienā!

Šoreiz plaša sanākusi rubrika par ģimeni un attiecībām, tas laikam tāpēc, ka visu nedēļu dzīvojos pa māju ar apslimušo atvasi.
Marka un Andželas padoms: 70 lietas, ko izdarīt pirms Tev ir bērni. Jāatzīst, ka man likās, ka dažu izdarīšanai bērni nav šķērslis, dažu lietu darīšana man likās lieka laika šķiešana, bet ir kur iedvesmoties cilvēkiem, kas alkst piedzīvojumu...
Bet ja bērni Tev jau ir, tad cita viela pārdomām :) 101 lieta, ko es gribētu iemācīt bērniem, lai viņu dzīve ir vieglāka. Noderēs arī domājot par savu dzīvi, tās uzlabošanu un sevis attīstīšanu.
Krāpšanās kodi laimīgai laulībai. Avani Mehta pauž interesantu pieeju un nedaudz savādāku skatījumu uz pāra attiecībām laulībā. Viņa norāda, ka šie "kodi"  nespēj aizstāt laulības pamatus - mīlēt, komunicēt, smieties, piedot un tamlīdzīgi, bet var palielināt laimīgas ģimenes dzīves iespējas.

Bet viss jau sākas no sevis, tāpēc iesaku izlasīt:
Nedēļas domu grauds (atrasts tumblr.com)
Un nu pie praktiskākām lietām!
Interjers
Nevarētu teikt, ka tas ir mans stils, bet sharonadesign.com lapā ieraugot aizrāvās elpa - maza Viktorijas stila kotedža
Praktiskāka informācija: kā iekārtot mazu telpu. Itāļu kompānijas Tumidei mēbeles mazām platībām, kur jāsadzīvo daudziem cilvēkiem.
Attēli no treehugger.com
Virtuvē
Atradu interesantu recepti: šokolādes kūka, ko 3 minūtēs pagatavot mikroviļņu krāsnī. Pati nez vai izmēģināšu, jo mājās nav mikrov. krāsns, bet ja kāds/a izmēģina, labprāt uzzinātu, kā sanāca :)

Kā izaudzēt avokādo? Nopērkam avokādo, augli apēdam, lielo sēklu nomazgājam un tālāk lasi rakstā
Roku darbi
Pēdējā laikā arvien populārāks tēls rokdarbos ir pūce, arī šī gada dzīvnieks ir (meža) pūce. Uzzini, kā pagatavot papīra pūci

LV blogosfēra

Šonedēļ Sigņa blogā parādījās ieraksts par pankūkām (izrādās iepriekš raksts bijis arī "Dienā"). Ieraksts par pankūku rituāli. Atzīšos, ka man arī pilnīgai laimes sajūtai brīvdienās vajag brokastīs ar ģimeni mieloties ar pankūkām - vienalga vai manā vai vīra gaumē.

Atklāju interesantu rakstu RICHMAN personības pilnveidošanas blogā: jauns naudas krāšanas veids. Jaunajā gadā iespējams daudzi apņemas krāt naudu sapņu ceļojumam, kādai izcilai ierīcei vai kam citam, bet par šo ieceri atceras tikai gada beigās. Šajā rakstā stāstīts par savādāku naudas krāšanas veidu, kas ļaus krāt ar lielāku prieku
C vitamīna devai

3 komentāri:

RitaGri teica...

Ātro kūku mana meita iemācījās pagatavot kaut kad pagājušajā gadā. Vienu brīdi cepa diezgan bieži. Šogad arī atceroties bija to uzcepusi. Šķiet, izdodas. Tā kā man pašai šokolāde , īpaši tumšā garšo tīrā veidā vislabāk, tad es viņu atbalstīju šajā cepšanā tikai morāli un materiāli, bet nelūdzu dalīties rezultātā.

Una teica...

Paldies, šis un tas bija tieši laikā - caur tevi pie manis atnāca informācija, kas man akurāt bija vajadzīga!
P.S. Man kaut kā pankūkas vienmēr likušās pārāk taukainas brokastīm!

Elīna teica...

Rita, tad jaun gan jau garšīga, a bieži cepa :)
Una, prieks, ka noderēja :)

par pankūkām - nu man ir tā, ka lielākoties brokastis neēdu, vienīgi reizēm pankūkas vai putru