pirmdiena, 2011. gada 22. augusts

Diļļu maize

Pirms kāda laika tiku pie ļoti daudz dillēm. Tā kā dilles nav mans mīļākais garšaugs, daļu sasaldēju un daļu izdalīju. Un likās, ka palikušo daudzumu pāris gados tikai iztērēšu. Bet tad, kādu dienu cepot mazi, radās ideja pamēģināt pievienot saldētās dilles. Un iznāca gana labi. Pat mans vīrs saka, ka šo maizi var pliku ēst, pat bez sviesta.
Recepte: maizi cep, kā parasti, cepšanas laikā pievieno krietnu devu saldēto (vai cita veida) diļļu.
Labu apetīti!

4 komentāri:

RitaGri teica...

Rīt noteikti jānovāc un jāliek saldētavā dilles....
Bet cepšu gan ķirbju kūku jeb maizi.

Elīna teica...

Rita, ar recepti padalīsies? tieši noskatījos veikalā uz ķirbi un domāju, kā lai sev un ģimenei iemāna :)

RitaGri teica...

Jā, šorīt ķirbja kūku izcepu, bet sanāca tikai ķirbja pudiņš, ko kolēģes tāpat gardu muti ēda. Laikam īsti nebiju pamodusies pēc vēlās gulētiešanas un nepaskatījos receptē(jo es taču to jau zinu no galvas - ha, ha un miltu bija par maz....).
Tātad:
1 gl.kefīra, 1 gl.rīvēta ķirbja, 1 gl.cukura(bet var mazāk, tas ir nedaudz par daudz), 2-3 gl. miltu, rīvēta citrona miziņa, 1/2 tējk. sodas, visu samaisa un cepeškrāsnī iekšā. Es cepu Rimi savulaik iegūtajā keksa garajā forma, un iznāk smuks dzeltens kukulītis.
Bet man vēl kaut kur vajadzētu būt ķirbja kūkas receptei ar olām, jāpameklē vai jāpajautā vēlreiz cepējai.
Lai izdodas!

Elīna teica...

Paldies par recepti :)