otrdiena, 2011. gada 23. augusts

Krāsainās pastmarkas

Kopš nedaudz esmu aizrāvusies ar postkrosingu jeb vienkārši sakot - ar pastkaršu sūtīšanu, esmu pievērusi lielāku uzmanību arī pieejamām pastkartēm un pastmarkām. Šoreiz par markām pastāstīšu. Parasti markas nopērku un tās man pašai īpaši atmiņā nepaliek, jo ir mazas un vienveidīgas, varētu pat teikt neizteiksmīgas. Bet nesen iegādājos patīkamu izņēmumu - izrādās, ka 2009.gads bija astronomijas zīmē. Šī nu reiz bija marka, ko prieks uzlīmēt un iemest pastkastē, it īpaši tik pelēkās dienās, kādas ir pēdējā laikā.


Jāatzīst, ka ārzemju pastmarkas lielākoties tik tiešām piesaista uzmanību. Lūk dažas.


 

Cik bieži jūs kādam kaut ko sūtat pa pastu un saņemat? Varbūt kādai vai kādam pastmarku kolekcionēšana ir hobijs?

4 komentāri:

RitaGri teica...

Man gan šķiet, ka Latvijas markas ir skaistas. Tā varu teikt, jo man ir vairāki vēstuļdraugi, lielākoties Eiropā, ir ko salīdzināt, un jā, krāju arī pastmarkas, īstenoju bērnības sapni. Bet krāju tādā amatierformā.
Runājot par pastkartēm. Nezinu vai Latvijas Pasts kādreiz tiks laukā no bedres... Iz dzīves - augusta sākumā dzīvojos pie Preiļiem, gribēju nosūtīt no pasta apsveikumu dzimšanas dienā, bet tikai ar pastkarti. Un pastā bija tikai viena veida pastkartes! Ar Preiļu pilsētu, protams, bet uz tās - mazas daudzas bildītes. Sūtīju, kas man atlika, vismaz parādīju šo pilsētu.
Un šodien mūsu pastā saka, ka iespējams sestdienās pasta nodaļa nestrādās(pirmdienās jau nestrādā)...

Elīna teica...

nu re, tad es vienkārši vēl pastmarkas neesmu pietiekami iepazinusi :) bet nu jā, pastkaršu izvēle tāda salīdzinoši ierobežota. un pasta darbība pārāk daudz skumjas domas raisa. it īpaši ārpus pilsētām.

...ar cieņu un smaidu,.. teica...

Es tieši augusta vidū reģistrējos postcrosingā.., Es par pastu varu teikt daudz ko labu, jo ir pieredze ar to, ka ja pieclatniekam ar piespraudi piesprauž lapiņu uz kuras adrese un marka, tad saņēmējs to atrada ieliktu Aploksnē un visu kā pieņemts:) tas liek smaidīt.. Bet pastkartes ir mana vājība.. patika tie laiki, kad baddog veidoja tās pastkartes kā reklāmas.. ļoti foršas.. bija ko sūtīt uz nebēdu un pa baltu velti.. bet šobrīd jau muzejos, grāmatnīcās var atrast visu ko:)
Un pastmarkas ļoti patīk:) Makā ir daudz svarīgu lietu. Nauda.kartes.plāksteri un pastmarkas. :)

Elīna teica...

Mums mājās stāv čupa ar baddog kartiņām -vācām vienkārši tāpat savam priekam :)
un es tieši izspriedu, ka jādodas uz muzejiem, ka tur jābūt jaunam pastkaršu klāstam. vai vismaz uz Vecrīgas suvenīru veikaliem.
Bet Tavs stāsts par naudas sūtīšanu mani iepriecināja un izbrīnīja arī, godīgi sakot :)