pirmdiena, 2012. gada 26. novembris

Tumšais gada laiks

26.novembris
Saule lec: 8.25
Saule riet: 15.49
Ir iestājies tas tumšais gada laiks, kad ķermenis no rītiem prasa vēl gulēt, jo ir tumšs. Vakaros ir vieglāk - gaisma palīdz, bet no rītiem ir sajūta, ka esmu piecelta naktī. Labi, ka tagad varu vismaz izbaudīt dienas gaišo daļu. Bet atceros, ka strādājot un visu dienu veroties ekrānā, gaismu baudīju tikai pusdienlaikā.
Un kā Tu sadzīvo ar tumšo gadalaiku?

2 komentāri:

RitaGri teica...

Man patīk izbaudīt omulīgo gaisotni vakaros mājās - gaišs, silts, bet..pēc pulksteņa pāgriešanas man šis vakars ir īss, burtiski lūztu nost. Toties 5 no rīta diena var sākties...Un ko es daru, jo uz darbu jau vēl tik agri nevajag, izšuju.

Elīnas brīvlaiks teica...

es piecos no rīta esmu tikai tad, ja neesmu visu nakti gulējusi :)jo man tā vēl nakts. un 7.45, kad ir pēdējais mirklis celties, lai pagūtu aizvest bērnu uz dārziņu, regulāri ir problēmas ar kārtīgu pamošanos - možumu. gaišajā gadalaikā savādāk